[GB] After-school 1992: Keyboard Action Playset for Adults 🤙

No worries. You were the first person to pick one up and I actually hadn’t yet finalized everything when you checked out. Sent you an email about it, but it might have gone into your spam filter since I sent it through Shopify. Apologies for any confusion.

1 Like

With the new pricing I’m definitely in! Might wait for next billing cycle just to balance things out but this is great.

2 Likes

Okay I joined for tkl+enthusiast. Too good to pass up.

1 Like

Awesome. Thanks so much for the support!

1 Like

Yeah the lower pricing makes it even more tempting for sure. Hoping I can get in on TKL + Enthusiast before it’s all said & done!

1 Like

It was the colors that got me. I have no idea what I’m gonna put it on but it’s gonna be great.

4 Likes

Only just really looked into this set, shame that there’s no ortho or 40% kit offered, I’m only a fan of sets like this on smaller boards.

1 Like

Ah yes, the final piece to building that beautiful VHS keyboard!

1 Like

Yeah, I really want a 40% or 60% layout for this set that uses all 4 colors including the yellow. (I’m getting the full set anyway because it’s too pretty not to, even though I don’t know what board I’m going to put it on yet.)

Found this pic on the web, it belongs here, except the message is wrong :

3 Likes

My DSS Dolch set finally arrived so I got to try out the DSS profile. Turns out I really like it, so I’m in for this :smiley:

Awesome! I have incidentally decided to leave the GB open until New Year’s or slightly thereafter. I got a lot of messages from folks saying that they wanted to join but needed to wait until a post-holiday paycheck or for a new month to start and reset their keyboard budget without so many other concurrent GBs. :slight_smile:

Also @tiny is working on a special artisan cap to pair with this set, and I wanted to be able announce and give people a shot at before the GB was over.

In any case, I’m working on getting the production process started now, so extending the GB timeline shouldn’t affect the anticipated delivery, though I’ll work on getting a more specific date from SP as soon as they’re able/willing.

5 Likes

Saw the PMK email with this set promoted in it. Cool idea. I don’t know that they’ve ever pointed to a third party Group Buy from their own promotions before. They certainly seem to be gaining a better understanding of how the game works lately.

Hope the promotion gets you many more purchases. And that photo is epic, of course.

3 Likes

Yeah at first I thought, “huh, is PMK selling this in their site?” Nope, linking your Norbauer. Good for them. Good for us. Good for Norbauer.

1 Like

Are you still looking at these shipping out in May-ish? Super excited that the VHS finish Norbaforce is coming soon, and I’m looking forward to having the ultimate setup with thse caps. Any surprise increase in production speed at SP?
A man can dream, right? :slight_smile:

That’s my hope anyway. :man_shrugging:

1 Like

Any updoots? Need my 1992 fix.

oh dang i totes forgot about this one, gotta figure out what board im finna make hella fly

I updated the GB page but forgot to post here. The key caps have been done for a while but there was a serious COVID delay at the box factory, and the boxes aren’t supposed to be compete until next week as a result. Then some stuff gets shuffled around for a couple of weeks (boxes to SP, filled at SP, sent to me) and then they’ll ship. I’m hoping this month.

2 Likes

That’ll do, Ryan. That’ll do.